Naposteleminen on ehkä maailman ihaninta heart 
Mutta sipsit ja karkit eivät sovi kuvaan... Keräilen siis tänne vaihtoehtoja!



KASVISLAUTANEN

Oma lempparini on ehdottomasti kasvislautanen. Yleensä väsään sen kaveriksi pari kermaviilidippiä, mutta esim. punaviinietikka voisi myös käydä hyvin.
Tänään lautanen näytti tuollaistelta --->

En ole syönyt selleriä koko 23-vuotisen elämäni aikana! Järkyttävää... Tänään tepastelin vihanneshyllyjen välissä etsien jotain uutta kasvislautaselleni. Ja siinä se oli - täydellinen, vihreä, pitkä kaveri! Minulla ei ollut mitään tietoa, miltä se maistuu. Kotona huomasin, että aikas herkkua.

Internetin ihmeellinen maailma kertoo,että selleri sisältää pitkän litannian erilaisia vitamiineja ja toimii myös nesteenpoistajana, eli siis vähentää turvotusta.